"Mudahkanlah bagiku urusanku..." -Muat naik 'posting' doa terselit foto Neelofa cuba baju kahwin?

Sejak beberapa hari ini selepas berlangsungnya majlis pernikahan kakak kepada Neelofa iaitu Noor Nabila pada minggu lalu, wargamaya sepertinya terus menerus memburu Neelofa pula kerana sepertinya ada bau-bau mengatakan bahawa selebriti itu akan melangsungkan majlisnya dalam masa terdekat ini.

Namun, perkara itu masih belum dapat dipastikan kerana tuan empunya badan tidak mengeluarkan sebarang kenyataan berhubung dengan tekaan itu.

Entri terbaru beri 'hint'

Bagaimanapun, menerusi muat naik gambar Neelofa yang terbaru sedikit sebanyak telah membongkarkan tanda tanya orang ramai selama ini.

 

Bersama dengan muat naik entri tersebut, nyata ada juga pengikutnya di akaun Instagram terlihat latar belakang entri tersebut yang sepertinya Neelofa sedang membuat persiapan menghitung hari bahagianya.

'Gambar latar belakang tu sesuatu sangat'

'Tak sabar!'

 

'Moga semuanya dipermudahkan'

Di samping itu, ruangan komen juga turut dipenuhi dengan ucapan tahniah sekaligus mendoakan agar semua urusannya dipermudahkan.

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen