Gara-gara terlalu kerap berurusan, wanita bertemu jodoh dengan 'abang' penghantar barang

Seiring dengan kemajuan teknologi yang semakin canggih, semuanya di hujung jari termasuklah membeli belah bukan sahaja melibatkan barang peribadi bahkan membeli keperluan dapur turut boleh dilakukan secara atas talian.

Susulan dengan perkara itu, maka berpusu-pusulah staf penghantar barang datang ke rumah untuk menghantar kiriman yang dipesan dan siapa sangka, wanita ini telah bertemu dengan jodohnya yang merupakan seorang penghantar barang yang bertugas di salah sebuah syarikat kurier tempatnya selalu berurusan bagi menghantar barang pelanggan.

Jodoh luar pagar

Perkongsian video di Tiktok telah menarik perhatian pengguna platform tersebut sekaligus meninggalkan pelbagai respon yang rata-ratanya teruja dengan kisah percintaanya dan apabila meninjau ke ruagan komen, nyata tak kurang juga yang menemukan cinta sejati mereka juga dengan individu yang bekerja di syarikat kurier seperti wanita ini.

 

 

'Lepas ni ambil parcel sendiri'

'Saya pun macam sis'

 

 

Anda masih keseorangan?

884,293 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah laman web cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen