Cemas 'helmet' tersangkut, abang hanya mampu gelak sebelum tolong buka

Dalam hidup pastinya akan ada satu kejadian lucu yang kita tak dapat nak lupakan walaupun kejadian itu merupakan pengalaman terpaling buruk sepanjang hidup kita namun, bila kita ingat peristiwa itu semula pastinya akan membuatkan kita tergelak sendiri.

Seorang pengguna Twitter telah memuat naik satu video yang menyaksikan gelagat adiknya yang menghadapi detik sukar apabila topi keledar yang dipakai olehnya ketika pulang dari sekolah tersangkut.

 

Sebagai pemakai pastinya cemas dengan situasi itu dan begitulah juga yang dirasakan oleh adik perempuannya namun, melihat keadaan adiknya itu membuatkan si abang lagi bertambah tak keruan apabila pecah tawanya kerana seronok dapat membahan adiknya yang sudah beberapa kali pusing keliling dapur rumah gara-gara masih mencuba untuk melepaskan topi keledar itu dari kepalanya.

Video berdurasi 32 saat yang ditonton oleh lebih daripada 145 ribu menerima pelbagai respon yang rata-ratanya turut ikut sama terhibur dengan gelagat dua beradik itu.

 

'Itulah tugas seorang abang'

 

'Kepala mengembang'

'Risau tercabut kepala'

 

'Stress over limit'

 

 

 

 

Anda masih keseorangan?

895,376 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah laman web cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen