"Suami tak ada reaksi..." - Elly Mazlein kongsi detik baca 'pregnancy test' bersama Cikgu Azlan

Oleh: Zuzu Yasmine

Sebelum ini pengacara dan pelakon Elly Mazlein telah mengumumkan satu berita gembira bahawa dirinya kini sedang hamil menerusi laman Instagram miliknya.

Dalam perkongian tersebut, Ellay Mazlein atau lebih mesra dengan panggilan Kak Lina mmeluahkan rasa syukur sekaligus tidak sabar akan kehadiran cahaya mata keduanya itu. 

Cerita secara eksklusif

Terbaru, menerusi perkongsian video di Instagram, Kak Lina berkongsi moment ketika dia dan suami sama-sama melihat kit ujian kehamilan tersebut.

Kak Lina yang menjadi tetamu hotfm berkongsi secara eksklusif kepada para pendengar akan reaksi suaminya Cikgu Azlan akan berita gembira itu.

Buat ujian atas nasihat suami

Menurut Kak Lina, awalnya dia sangat takut untuk melakukan ujian kehamilan tersebut namun, atas nasihat suaminya malah ketika itu dia sedang lasak menjalani penggambaran membuatkan dia lakukan ujian tersebut.

Suami tak ada reaksi

Tambah Kak Lina, ketika dia dan suami sama-sama melihat keputusan tersebut dapat dilihat wajah Cikgu Azlan tidak memberi sebarang reaksi.

“Papa dah ready ke?. Sekali buka, suami tak ada reaction. Yela, dia tak tahu. Dia tak ada pengalaman,” kongsi Kak Lina.

Bersyukur usaha buahkan hasil

Bagaimanapun, pasangan ini bersyukur kerana setelah sekian lama akhirnya mereka bakal dikurniakan cahaya mata tidak lama lagi.

“Kami bersyukur. Papa kata, ‘tahniah Mama, setelah lama kita berusaha akhirnya kita dapat baby’,” ujar Kak Lina lagi.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen