'Pickupline' tak kena situasi, pelanggan cuak tukang gunting rambut terlajak 'trim' sampai nipis

Pickupline sekarang menjadi satu trend apabila ia sinonim digunakan untuk mengorat seseorang tidak kira dalam kalangan lelaki atau perempuan dan sesiapa sahaja yang terkena 'pickupline' ni pastinya akan membuatkan dia tersenyum sendiri kerana malu.

Samalah juga kisahnya dengan pengguna Tiktok yang mesra disapa kak Yatt apabila dia terkena 'pickupline' dari pelanggannya.

 

@yatt_mustafa

Throwback Video Lama Xpa Kan.Thank You So Much Dekat Adik2 Yang Selalu Support Mini Salon Kakyatt.##foryourpage ##foryou ##fypシ ##fyp

♬ original sound - Yattmustafa

 

 

Akibat daripada itu, dia terlajak potong rambut pelanggannya menyebabkan ketebalan rambut bahagian tepi tidak sama dengan yang lain. Kejadian spontan itu pastinya mengejutkan tuan empunya rambut namun, masih nampak tenang di hadapan cermin.

Meninjau ke ruangan komen, memang tak dapat dinafikan ramai yang terkejut dengan nasib pelanggan kak Yat apabila potongan rambutnya mengalami sedikit kecelaruan.

'Salah timing bro'

'Mantap'

'Risiko bagi pickupline'

 

'Member sebelah dah tak relax'

 

 

Anda masih keseorangan?

884,310 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah laman web cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen