'Plan' awal nak beli ayam, dua beradik sakan 'shopping' penuh troli, lupa naik motor

 

Bagi kaum perempuan pastinya pernah mengalami satu situasi bilamana sifat rambang mata menguasai diri sejurusnya masuk ke pasaraya sehingga terlupa tujuan asal mereka.

Kebiasannya, perkara ini banyak terjadi kepada kaum wanita yang sudah berumah tangga kerana sifat semulajadi itu sehingga barang yang pada awalnya boleh dibawa dengan menggunakan bakul bertukar kepada situasi bilamana semua barang tersebut perlu dibawa menggunakan troli.

Terpinga-pinga tengok barang dalam troli

Menerusi perkongsian video seorang pengguna Tiktok ini menyaksikan situasi bilamana dia terlalu gian berbelanja barang dapur sehingga penuh satu troli dan apa yang membuatkan video itu meraih perhatian ramai pengguna platform tersebut adalah apabila dia terlupa sewaktu datang ke pasaraya tersebut, dia hanya menaiki motor.

 

@122_empire

Bila kau pegi pasaraya beli barang dapur tapi kau lupa yang kau naik motor je 😆 #barangdapur #naikmotor #anakkampung #fyp

♬ Teman - Iman Troye

 

 

 

Pelbagai reaksi memenhi ruangan komen yang rata-ratanya turut pernah mengalami situasi yang sama seperti pengguna Tiktok tersebut dan bila diingati semula kejadian tersebut pastinya membuatkan kita tergelak sendiri.

'Aku dulu lupa jalan kaki'

'Terpaksa guna grab'

'Terpaksa ulang alik'

'Kena ungkit yang tak boleh tahan'

Anda masih keseorangan?

895,376 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah laman web cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen