Dapat tahu 'order' pelanggan tak sampai, Fazley Yaakob hantar sendiri tunai hasrat ibu mengidam

Seiring dengan kemajuan teknologi, kini khidmat penghantar makanan semakin popular digunakan dalam kalangan masyarakat susulan kesibukan waktu bekerja dan sebagainya.

Pun begitu, sistem ciptaan manusia ini bagaimanapun pasti akan berdepan dengan masalah teknikal lebih-lebih lagi apabila berada di waktu kemuncak iaitu ketika waktu makan tengahari atau malam kerana pada waktu itu merupakan waktu di mana premis makanan akan menerima pesanan yang banyak dari pelanggan sehingga menyebabkan sistem bermasalah.

Hantar sendiri makanan ke rumah pelanggan

Kesan daripada itu, pihak premis pasti akan mengalami sedikit kesulitan menyebabkan ada sesetengah pelanggan tidak menerima makanan atau pesanan yang diterima lambat sampai dan sebagai seorang pemilik premis makanan, Fazley Yaakob nyata juga tak terlepas daripada mendepani masalah tersebut.

Terbaharu, chef selebriti itu telah memuat naik satu video yang menyaksikan perjalanannya ke rumah salah seorang pelanggannya.

 

Menurut Fazley, pelanggan tersebut tidak menerima lagi pesanannya sehingga hampir lewat malam dan apa yang mendorong dia untuk menghantar sendiri makanan tersebut ke rumah pelanggan itu adalah apabila mengetahui bahawa dia sedang mengidam.

'Servis terbaik'

 

'Contoh teladan yang baik'

'Saya pun mengidam'

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen