Mohon jangan ucap takziah, isteri kru kapal Nanggala 402 yakin suami masih hidup

Khabar duka yang menimpa 53 kelasi Nanggala 402 nyata masih memberi impak yang sangat mendalam buat ahli keluarga bahkan juga seluruh dunia. Pemergian mereka secara mendadak itu membuatkan orang ramai tidak menyangka semuanya akan berlaku secepat itu.

Yakin suami mash hidup

Hiba menyelubungi seluruh ahli keluarga kru kapal tersebut sehinggakan ada yang masih meletakkan harapan bahawa suaminya masih hidup dan sedang berjuang apabila melihat muat naik Story Instagram salah seorang isteri kepada mangsa tragedi Nanggala 402 iaitu MitaSofiak.

 

Dalam tulisannya, Mita memohon orang ramai agar berhenti memberinya ucapan 'Belasungkawa' atau 'Innalillahi Wainnalillahi Rojian' sebaliknya ditukarkan kepada doa keselamatan.

Kuat demi anak

Sebagai seorang isteri dan juga bakal ibu tidak lama lagi, amat berat baginya untuk menerima ujian tersebut dan memang tak dinafikan dengan ahli keluarga kru yang lain.

Walau apapun, agar Mita kuat dan terus jaga kesihatan diri dengan sentiasa menjaga anak di dalam kandungan yang masih memerlukan kasih seorang insan yang bergelar ibu. Moga seluruh ahli keluarga kapal Nanggala 402 diberi kekuatan.

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen