Dihujani kritikan, Tokti masih terima ucapan semangat dari peminat

Sejak kebelakangan ini, sering kali kita lihat dan dengar berkenaan isu langgar SOP yang dilakukan oleh kebanyakan golongan kenamaan sehingga menimbulkan rasa marah dan tidak puas hati orang ramai.

Jurang perbezaan pematuhan SOP

Hal ini adalah kerana masih banyak alasan munasabah yang sepatutnya diberikan kebenaran untuk rentas negeri, namun pihak yang berkuatkuasa sepertinya memandang ringan alasan tersebut sehingga ada yang tak berkesempatan untuk menziarah ahli keluarga sendiri sewaktu meninggal dunia sedangkan golongan kenamaan ini sewenang-wenangnya merentas negeri dan ada juga yang membuat majlis yang dihadiri ramai tetamu sekaligus mengabaikan pematuhan SOP.

Berikutan isu tersebut, penyanyi terkenal tanah air Dato Seri Siti Nurhaliza nyata juga terpalit dengan isu SOP ini apabila baru-baru ini dia telah mengadakan majlis tahnik anak keduanya, Muhammad Afwa yang mana majlis tersebut telah menerima pelbagai kritikan dan bualan wargamaya sehingga hari ini.

Ucapan semangat dari peminat

Bagaimanapun, dalam pada kritikan demi kritikan yang diterima oleh penyanyi itu namun ada juga yang masih setia bersamanya dengan menitipkan ucapan semangat agar beliau sabar dan kuat menerima ujian tersebut.

Anda masih keseorangan?

895,414 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah laman web cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen