Pernah jadi musuh, gadis nikahi lelaki paling dibenci ketika sekolah menengah

Memori zaman sekolah adakalanya lucu dan adakalanya menyedihkan namun semua itu akan membuatkan kita tersenyum sendiri apabila mengenangkan semula lebih-lebih lagi apabila ada peristiwa yang mencuit hati berlaku kepada diri kita.

Benci jadi sayang

Perkongsian video di Tiktok ini berkisahkan tentang perjalanan cinta sepasang suami isteri yang dahulunya musuh sewaktu di sekolah menengah, biasalah orang tua-tua kata kalau benci jangan benci sangat nanti akan jatuh suka seperti yang terjadi kepada mereka ini.

 

Walaupun pernah dianggap musuh antara satu sama lain nampaknya rasa sayang melebihi rasa benci sebenarnya dan akhirnya mereka telahpun disatukan pada 3 Mei yang lalu dalam suasana majlis yang sederhana memandangkan pada ketika itu masih dalam pelaksanaan PKP.

Meninjau ke ruangan komen, ramai yang teruja dengan kisah percintaan mereka yang dianggap seperti di dalam komik atau novel seperti yang dibaca oleh remaja masa kini sekaligus tidak menyangka perkara itu benar-benar terjadi di dunia realiti.

 

'Terjadi dalam dunia realiti'

 

'Betullah orang tua kata'

'Misi mencari musuh'

 

 

 

,u=t.createElement(n),u.async=!0,u.src='//static.ads-twitter.com/uwt.js', a=t.getElementsByTagName(n)[0],a.parentNode.insertBefore(u,a))}(window,document,'script'); // Insert Twitter Pixel ID and Standard Event data below twq('init','o0ge8'); twq('track','PageView');