Tinggal 'member' berdua dengan 'crush', Syukri Yahya sakan gelak kenakan Sharnaaz waktu 'Live'

Persahabatan akrab dua orang pelakon terkenal ini sering menjadi perhatian umum lebih-lebih lagi ketika melihat gurauan dan gelagat mereka ketika membuat 'live' di Instagram yang mana mereka kelihatan santai dan bersahaja sepertinya sedang sembang berdua.

Syukri Yahya buat hal lagi

Baru-baru ini, mereka sekali lagi membuat 'Live' di Instagram dan seperti biasa Syukri Yahya yang amat gemar menyakat Sharnaaz tampil sekali lagi membuat 'onar' sewaktu Live apabila pelakon drama '7 Hari Mencintaiku' itu berhasrat ingin Azira Syafinaz yang juga merupakan seorang penyanyi dan pelakon untuk ikut serta masuk ke dalam 'Live' mereka.

Walaupun pada awalnya panggilan ditolak, Syukri kembali mencuba dan akhirnya Azira turut serta masuk ke dalam 'Live' mereka dan tidak lama kemudian Syukri Yahya meninggalkan mereka berdua di dalam 'Live' tersebut.

Tindakan Syukri Yahya membuatkan Sharnaaz dan Azira jadi hilang tingkah dan masing-masing kelihatan janggal ketika berdua sehingga tanpa sedar air muka Sharnaaz bertukar sedikit kemerahan-merahan barangkali menahan malu.

 

'Diaorang macam budak sekolah'

'Contoh sahabat yang baik'

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen