Biadap dan tak sopan, netizen bengang lelaki komen lucah tentang Heliza Helmi

Nama Heliza Helmi kini tidak asing lagi dalam kalangan peminat lebih-lebih lagi sejak berlakunya konflik antara puak Yahudi Israel dan Palestin sebelum ini kerana keberaniannya dalam melontarkan suara mempertahankan saudara yang ditindas di Palestin.

Komen lucah undang kecaman

Bagaimanapun, selebriti ini ada terpalit dengan isu yang melibatkan gangguan seksual oleh seorang warga Facebook dengan menggunakan nama Zambri Bin Zainal namun, benar atau tidak itu adalah pemilik akaun tersebut tidak dapat dipastikan.

Individu berkenaan telah meninggalkan satu komen lucah pada 'posting' kaki viral pada artikel  berkenaan Heliza Helmi tentang kelayakan selebriti itu menjadi ikon belia Islam.

Pemilik akaun diburu

Perkara itu menjadi bualan sensasi dalam kalangan warga Twitter yang menganggap pemilik akaun terbabit sudah melampaui batas dengan meninggalkan komen seperti itu sekaligus menganggap tidak wajar walau di mana-mana ruangan komen sekalipun jika ianya berkenaan dengan perkara lucah seperti itu.

'Banyak lagi benda nak fikir'

'Dah habis sopan pun jadi bahan'

'Malu mengaku dia sekaum'

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen