Tular rumah berselerak dipenuhi pampers, 'influencer' dilabel pengotor oleh netizen

Memang tak dinafikan bahawa tugas sebagai seorang suri rumah dan ibu sangat mencabar lebih-lebih lagi bagi yang mempunyai anak yang masih kecil dan memerlukan pemantauan penuh oleh ibu dan bapa.

Lampin kotor bayi bersepah

Baru-baru ini seorang pengguna Twitter telah memuat naik sebuah video yang menyaksikan keadaan rumah seorang wanita yang didakwa sebagai bekas PA kepada seoranf influencer berselerak dengan lampin bayi yang sudah dipakai hampir di setiap tempat seperti lantai dan kereta mainan.

 

 

Perkongsian video berdurasi 19 saat itu meninggalkan pelbagai respon netizen yang rata-ratanya kembang tekak melihat tindakan wanita terbabit sekaligus menyifatkan dia sebagai seorang yang pengotor kerana memandang ringan terhadap kebersihan terutamanya di rumah.

 'Sempat kira'

'Wujud orang macam ni'

 

'Was-was nak solat'

'Ini pengotor namanya'

Bagaimanapun, ada juga yang menaganggap bahawa ia hanyalah 'content' semata-mata namun ia tetap  tidak wajar dilakukan kerana ia sesuatu yang kotor dan menjijikkan.

Anda masih keseorangan?

918,236 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah laman web cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen