Gadis dedah dulu abang ipar lelaki 'lembut', siapa sangka kini hitung hari bergelar bapa

Setiap orang pasti pernah lalui beberapa hal yang terburuk dalam hidup mereka namun, kita hanyalah manusia biasa yang tak pernah lepas dari buat silap. Lalu apa yang kita perlu lakukan adalah beri peluang kepada diri untuk berubah ke arah yang lebih baik.

Dulu 'nyah', kini hitung hari bergelar bapa

Kisah tersebut mungkin dapat digambarkan dengan video Tiktok yang dimuat naik oleh seorang pengguna platform tersebut yang menyaksikan gelagat kakak serta abang iparnya yang sedang bergurau antara satu sama lain ketika sedang makan.

 

Menerusi entri tersebut, dia memberitahu bahawa abang iparnya sebelum ini merupakan lelaki yang lembut (pondan) dan siapa sangka telah bertemu jodoh dengan kakaknya dan kini sedang menghitung hari ingin bergelar bapa.

'Pengakhiran hidup tak siapa tahu'

Perkongsian tersebut jelas sekali menarik perhatian ramai yang rata-ratanya kagum dengan perubahan tersebut sekalgus mendoakan agar kebahagiaan mereka berkekalan di samping berharap agar urusan bersalin isterinya dipermudahkan.

'Moga kekal ke Jannah'

'Lelaki lembut macho'

'Setia dia tinggi'

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen