Masih terlantar tak boleh gerak, wanita koma dipukul suami kini sedarkan diri

Susulan perkembangan seorang wanita yang mengalami cedera parah akibat dibelasah suami pada Mei lalu kini telah sedarkan diri selepas dipercayai koma.

Masih terlantar tak bergerak

Mangsa berusia 43 tahun beserta kandungannya yang kini berusia 12 minggu berada dalam keadaan stabil dan kini masih dalam keadaan terlantar di atas katil kerana tidak boleh bergerak.

Menurut sumber, kini Jahidah (mangsa) telah dibawa pulang dari hospital atas saranan pihak hospital dan kini yang mengambil tanggungjawab menjaganya adalah kakak sulungnya di Bandar Sri Sendayan.

Sebelum ini, media melaporkan mengenai kejadian malang yang menimpa seorang wanita yang dibelasah oleh suaminya sehingga mangsa mengalami kecederaan parah dengan tengkorak kepalanya terpaksa dibuang akibat pendarahan selain rahang, tulang belakang serta rusuk retak dipercayai dipukul

Selain itu, pihak polis juag berjaya memburu suami wanita berkenaan yang merupakan suspek dalam kejadian tersebut selepas cubaan bersembunyi di rumah kenalan gagal.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen