Terkesan tengok watak mak dalam 'Tanah Kubur', Didie Alias gigih pujuk anak menangis

Bakat lakonan pelakon veteran amat disanjungi sekaligus menjadi ikutan serta contoh buat anak seni baru yang masih ingin menjinak-jinakkan bakat mereka terutamanya dalam bidang lakonan.

Namun, sejauh mana hidupnya waktu tersebut mungkin dapat dilihat menerusi watak yang dibawa oleh Didie Alias dalam Telefilem arahan Rashid Sibir ini.

Meraung tengok mak berlakon

Perkongsian video Didie Alias di laman Instagram menyaksikan gelagat anaknya yang tiba-tiba tersedu menangis ketika menyaksikan lakonan ibunya di kaca televisyen.

 

Sedutan babak sewaktu Didie Alias kelihatan begitu terseksa ingin dijemput Ilahi dalam Telefilem bertajuk 'Tanah Kubur' membuatkan si anak tidak semena-mena meraung sepertinya terkesan dengan watak yang dibawa.

'Terkesan sungguh dia'

Susulan itu, ruangan komen terus dibanjiri dengan emoji ketawa gara-gara terhibur dengan reaksi anak Didie Alias selain memuji bakat lakonan pelakon veteran itu yang masih mendapat perhatian.

 

'Menjiwai watak betul'

'Adoi kelakar'

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen