"Teringat pada ayah..." -MK datang jumpa pakcik Hadi

Sejak semalam, kisah pakcik Hadi makin mendapat perhatian lebih-lebih lagi selepas media tampil menemu bual warga emas berusia 64 tahun itu bagi memperjelas kisah sebenar di sebalik video yang tular di media sosial baru-baru ini.

Tidak hanya dengan itu, pakcik Hadi turut tidak menyangka bahawa dia akan menerima banyak bantuan daripada pihak tertentu selepas kejadian walaupun baginya tiada perkara yang perlu diperbesarkan malah dia juga memaklumkan sudah memaafkan individu tersebut.

MK santuni pakcik Hadi

Menerusi muat naik hantaran di Tiktok oleh penyanyi Rap kumpulan K-CLIQUE, dia telah bertemu dengan warga emas berkenaan di pusat gelandangan sekaligus menyantuninya.

Meskipun perbualan antara mereka tidak kedengaran tetapi redup wajah pakcik Hadi ketika ditemu bual membuatkan rata-rata netizen tersentuh sekaligus telah memenuhi ruangan komen dengan respon yang sangat menyentuh hati selain menitipkan ucapan terima kasih dan doa buat pakcik itu.

 'Harap pakcik sihat selalu'

'Allah hadirkan orang baik'

'Tahniah MK'

'Murah rezeki selalu'

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen