Doa Percepatkan Jodoh.

Baru-baru ini semasa saya sedang mengimbas majalah dan buku-buku di sebuah kedai buku ternama, saya terpandang sebuah buku yang ditulis oleh Dato’ Dr. Harun Din Al-Hafiz terbitan Darus Syifa’ berjodol “Ikhtiar Penyembuhan Penyakit”. Buku ini banyak memaparkan kaedah-kaedah Syifa’ dan doa-doa berguna untuk merawat pelbagai penyakit disamping juga ada doa-doa yang mungkin bermanfaat untuk kegunaan sekeluarga seharian.



Dalam membelek-belek helaian buku tersebut, terpampang satu doa tentang cinta dan jodoh iaitu doa cepat jodoh dan doa putus cinta. Memang kita semua tahu soal jodoh ini adalah hak ekslusif Allah SWT, namun ini tidak bermakna kita sebagai makhluknya hanya berpeluk tubuh dan tidak berusaha untuk memperolehi apa yang kita inginkan.

Di bawah saya paparkan ke dua-dua doa tersebut. Buat sesiapa yang masih lagi solo, jangan putus asa dan cuba amalkan apa yang disaran oleh Dato’ Dr. Haron Din ini. Apa-apa pun anda digalak untuk membeli buku tulisan beliau tersebut untuk mengetahui rahsia khazanah doa syifa’ yang terdapat dalam buku tersebut… Wallahu A’lam



P/S: Amalkan doa-doa ini setelah anda berikhtiar dan berusaha sepenuh hati.

doa dekat jodoh

doa putus cinta


Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen