Berang dituduh 'kenen' anak dengan Janna Nick, Sheila Rusly bagi amaran

Berang dengan kontroversi yang menghimpitnya serta anak menantu, akhirnya pengarah dan penerbit tersohor, Sheila Rusly buka mulut berhubung dakwaan yang mengatakan bahawa mereka berdua disatukan selepas hasrat Sheila Rusly untuk bermenantukan pelakon Janna Nick tidak kesampaian.

Diam atau ambil tindakan undang-undang

Sheila Rusly menerusi hantaran terbaharunya meminta agar orang ramai tidak sewenang-wenangnya membuat sebarang andaian sekiranya tidak disertakan dengan bukti atau lebih baik berdiam.

 

Dia menerusi hantaran yang sama turut menegaskan bahawa tindakan undang-undang mungkin bakal diambil sekiranya isu sebegitu berulang kembali.

"Diam tak bermakna kami kalah. Kepada yang mencanang fitnah, sila tunjukkan bukti."

Terdahulu, anak sulung kepada Sheila Rusly dan Jinggo iaitu Uzair Haqimy atau lebih mesra disapa Haq telah selamat disatukan dengan pelakon manis Elisha Sandha dan juga merupakan adik kepada Fasha Sandha.

Meskipun tanpa kehadiran tetamu yang ramai, namun moment indah mereka tetap dapat dirai bersama ahli kerabat terdekat pada Sabtu lalu.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen