"Hina sangat ke pakai android?" -Netizen berang lelaki sindir 'android user' sebelum campak keluar

Meskipun masyarakat masa kini dihidangkan dengan pelbagai teknologi serba canggih dan berjenama, namun mereka juga ada hak untuk menentukan pilihan yang ingin digunakan mengikut kemampuan masing-masing.

Geram android selalu buat hal

Tetapi lain pula kisahnya yang terjadi kepada wanita ini yang mana kisahnya ada dikongsikan oleh pengguna Twitter bernama Ikaa.

 

Lelaki campak telefon luar tingkap?

Lelaki berkenaan dengan sinisnya bertanya telefon apa yang digunakan oleh kekasihnya sambil membelek-belek telefon android di tangannya sebelum mencampakkannya ke luar tingkap.

"Casing je tu..."

Namun begitu, pemilik akaun Tiktok ini tampil meninggalkan penjelasan di ruangan komen yang memaklumkan bahawa yang dibuang itu hanyalah 'casing' bukanlah telefon.

"Hina sangat ke android?"

Bagaimanapun, ruangan komen tetap dihujani dengan pelbagai respon dan tak dinafikan rata-ratanya, meluahkan rasa terkilan dan hampa apabila martabat telefon yang digunakan kebanyakan rakyat marhaen disindir seperti itu.

 

"Saya bukan orang senang bang"

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen