Lepas teringin Lamborghini, ibu hamil ngadu penat jalan ngidam naik troli pula dalam 'mall'

Oleh: Zuzu Yasmine

Lepas mengidam Lamborghini yang bernilai RM3 juta, usahawan produk ini sekali lagi mendapat perhatian apabila dirinya mengidam naik troli pula di pusat beli belah.

Perkara itu dikongsikan sendiri oleh usahawan muda dikenali sebagai Ayunie itu di platform TikTok miliknya yang memaparkan dia ditolak oleh suaminya.

“Best dapat suami melayan...”

Menurut Ayunie, disebabkan dia tidak larat untuk berjalan, dia memberitahu pada suaminya bahawa dia ‘teringin’ nak naik troli di pusat beli belah itu.

Tanpa berlengah, suaminya yang dikenali sebagai Weldan itu segera mencari ‘luggage’ paling besar dan kukuh untuk usahawan tersebut duduk di atas beg pakaian itu sebelum menolaknya sekeliling pusat beli belah.



Sehubungan dengan perkongsian tersebut, pelbagai reaksi yang ditinggalkan netizen di video berkenaan. Ada yang terhibur melihat pemintaan wanita berkenaan. Namun ada juga yang menyatakan bahawa usahawan berkenaan mengada-ngada.

Makin pelik-pelik

Kenapa tak bawa wheelchair?

Orang lain mengidam makanan

Ni bukan mengidam ni

Terdahulu, usahawan ini pernah tular di media sosial selepas membeli dua kereta mewah secara 'cash' dan memujuk suami membeli Lamborghini.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen