Dapat kek pengantin dari 'founder' ngidam Lambo, netizen terkejut rupanya adik ipar Iqbal

Nama Iqbal Zulkefli kini terus menjadi bualan dalam kalangan netizen selepas terkait dengan khabar angin ingin mendirikan rumah tangga dengan usahawan kosmetik Dato' Seri Vida.

Namun, baru-baru ini kisah antara mereka makin mendapat perhatian apabila Iqbal menyatakan janjinya bersedia untuk menjaga Cik B dan Kacak ketika menyambut ulang tahun kelahirannya bersama DSV.

"Kek kahwin ke kek hari jadi?"

 

Selain itu, Iqbal turut menerima kejutan kek dengan tulisan 'Selamat Pengantin Baru' dari adik dan juga adik iparnya bersempena hari istimewa itu.

Namun, apa yang lebih menarik perhatian netizen apabila mengetahui rupanya usahawan yang pernah viral mengidam beli 'Lamborghini' itu adalah adik iparnya.

"Adik ipar rupanya..."

Menjengah pula ke ruangan komen, rata-ratanya mula berseleroh sesama mereka berhubung video tersebut sehingga ruangan komen dipenuhi pelbagai respon.

"Tak kahwin lagi dah beria"

Pun begitu, ada juga yang meluahkan rasa kurang selesa dengan tindakan pihak Iqbal yang terlalu terbuka dengan hasratnya untuk berkahwin, walhal pihak DSV pula masih belum memberi sebarang keputusan.

"Lepastu tak jadi..."

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen