"Semua kena hari ni ke?" -Bersesak ke Langkawi, Nabila Huda tanya kenapa tak sabar?

Sejak semalam, kebanyakan pusat pelancongan mula dipenuhi dengan pengunjung dan itu termasuklah Langkawi. Namun, kesesakan yang berlaku secara tak langsung mengundang kebimbangan.

"Tak boleh tunggu ke?"

Perkara itu juga turut mendapat respon daripada pelakon hebat, Nabila Huda yang telah mempersoalkan tindakan segelintir pihak yang langsung tidak berkompromi dengan kelonggaran yang telah diberi kerajaan.

 

"Itu belum lagi panic buying"

Selain itu, dia turut ulas kembali sikap rakyat ketika mendepani situasi pandemik dengan berlakunya 'panic buying' secara melulu walhal, ketika itu jangkitan tersebut sedang menular dengan cepat sekali.

 

 

"Saya hanya bertanya..."

Bagaimanapun, Nabila Huda atau mesra disapa Abil dalam ciapannya di Twitter memaklumkan bahawa kenyataan yang diusulkan bukanlah untuk mengecam mana-mana pihak.

Sebaliknya, hanya minta pendapat berhubung persoalannnya akan mentaliti segelintir pihak yang gemar bertindak secara melulu lebih-lebih lagi terhadap kelonggaran yang diberikan kerajaan.

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen