Tak nak lagi paksa, Iqbal reda tak berjodoh dengan Vida. -"Saya hormati perasaan Cik B & Kacak."

Memasuki seminggu kontroversi melanda Dato' Seri Vida dan juga bekas pembantu peribadinya, Ahmad Iqbal Zulkefli selepas mereka dikhabarkan ingin mendirikan rumah tangga hujung tahun ini.

Pun begitu, konflik makin memuncak selepas hubungan mereka ditentang anak Vida, iaitu Cik B yang enggan usahawan itu naik pelamin lagi untuk kali yang keenam selepas 5 kali gagal dalam perkahwinan.

Iqbal tak nak lagi paksa

Namun, usaha demi usaha Iqbal pamerkan sehingga sampai satu tahap dia enggan lagi berbuat demikian bagi menjaga maruah diri yang menurutnya setelah bertahun-tahun memperjuangkan niat untuk bernikah.

Kenyataan itu telah dimuat naik olehnya di Ig Story.

 

"Saya tak pernah curi wang beliau..."

Selain itu, Iqbal turut memperjelas keadaan sebenar selepas menerima pelbagai komen berhubung dakwaan niatnya untuk mengahwini usahawan itu pasti ada asbab yang lainnya.

 

Harap terus berhubungan baik dengan Vida

Pun begitu, Iqbal hanya meminta agar tiada yang cuba putuskan hubungan baiknya dengan Dato' Seri Vida kerana niatnya untuk menikai usahawan itu bukanlah main-main atau marketing semata.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen