Berpisah lama kerana PKP, ibu sarung maskot beruang 'surprise' anak-anak undang sebak

Disebabkan penularan wabak Covid-19 ini yang sudah dua tahun, ramai yang terpaksa menanhan rindu dari bertemu insan tersayang.

Itulah yang dilalui oleh ibu kepada dua orang anak ini apabila terpaksa menahan rindu dari bertemu anak-anaknya yang berada di kampung.

Dah lama tak jumpa anak

Menerusi perkongsian pengguna TikTok dikenali sebagai @Eifaofficial88, memaparkan kejutan yang dilakukan buat anak-anaknya bersempena ulang tahun kelahiran anak sulungnya.

Disebabkan sudah lama tidak berjumpa, @Eifaofficial88 membuat kejutan dengan memakai maskot beruang ketika tiba di majlis sambutan ulang tahun anaknya itu.

Bagaimanapun, keadaan menjadi sebak apabila anak-anaknya menangis apabila mengetahui bahawa disebalik maskot itu adalah ibunya dan terus memeluk erat.

Anak harap ibu balik.

Menurut, @Eifaofficial88 sebelum berlakunya Perintah Kawalan Pergerak (PKP), setiap bulan dia akan pulang ke kampung untuk menjenguk anak-anaknya. Namun, disebabkan PKP dia terpaksa menangguhkan hal itu.

“Auto menangis tengok ni”

Sehubungan dengan perkongsian itu, rata-rata netizen turut meluahkan rasa sebak apabila melihat anak-anak wanita berkenaan menangis sambil memeluk ibunya.

Tabahnya akak ni

Rindu dekat keluarga

 

Anda masih keseorangan?

980,735 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen