Nak main punya pasal, 'rider' tak sempat buka beg, terus masuk padang sepak bola

Gelagat 'rider' penghantar barang atau makanan sering menjadi perhatian. Walaupun nampak bersahaja tetapi ada sahaja akal mereka untuk menghiburkan orang ramai meskipun berdepan dengan pelbagai ragam pelanggan.

'Rider' jadi perhatian lagi

Menerusi perkongsian di Tiktok oleh pemilik akaun bernama Imad421999, dia ada memuat naik sebuah video yang menyaksikan gelagat kawannya yang juga merupakan penghantar makanan beraksi di tengah padang.

 

Tak sempat buka terus masuk padang

Namun, apa yang mencuri tumpuan pengguna paltform tersebut apabila 'rider' berkenana tidak sempat buka beg kerja, terus ikut serta kawan yang lain main bola di padang.

Dalam perkongsian tersebut, Imad turut menggelarkan kawannya itu panda akhir zaman susulan melihat gelagatnya yang bersahaja seperti tak hirau situasi sekeliling.

"Bukalah beg dulu..."

Susulan perkongsian itu, ruangan komen turut dipenuhi dengan pelbagai respon  yang rata-ratanya akui terhibur melihat gelagat 'rider' berkenaan.

'Plot twist' penuhi ruangan komen

Namun, tak kurang juga yang mula mencipta 'plot twist' masing-masing membuatkan ruangan komen terus menerus rancak dengan respon pengguna platform tersebut.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen