Terkejut Vida cuba elak Kacak cium pipi, netizen harap gosip tak jejas hubungan dengan anak

Kontroversi yang melibatkan usahawan kosmetik Dato' Seri Vida dan Ahmad Iqbal nampaknya kian reda selepas lebih seminggu ia menjadi bualan hangat pengguna media sosial.

Namun, selepas peristiwa yang menyaksikan anak-anak usahawan terbabit menolak hasrat Iqbal untuk menikahi mamanya, pelbagai cerita mula didedahkan sehinggalah akhirnya masing-masing membuat haluan sendiri.

Vida cuba elak anak cium pipi?

Pun begitu, ada juga yang tertanya-tanya sekiranya perkara itu menjejaskan hubungannya dengan Cik B dan juga Kacak susulan melihat reaksi Vida yang cuba untuk mengelak daripada dicium oleh anak lelakinya menerusi sebuah video live di Instagram.

 

Harap tak jejas hubungan dengan anak

Meskipun pada ketika itu, tujuannya membuat live untuk mempromosikan produk baru tetapi moment sewaktu Kacak cuba untuk mencium mamanya lebih menjadi perhatian sehingga ada yang bertanya sekiranya hubungan mereka baik-baik sahaja atau sebaliknya.

"Marah Kacak ke?"

 

"Belum kahwin mood dah out"

Dalam pada itu, usahawan terbabit juga kelihatan seperti tidak aktif seperti selalu ketika membuat siaran langsung dalam mempromosikan produk dan sebagainya.

"Kenapa elak Dato'"

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,009,870 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen