Kecewa dituduh 'melayan', mangsa jari dihisap dedah sempat minta bantuan abang ketika kejadian

Oleh: Zuzu Yasmine

Sejak semalam kecoh di media sosial akan tindakan tidak senonoh seorang lelaki berpakaian seragam tentera yang bertindak menghisap jari seorang jurujual peralatan vape.

Kejadian menjijikan itu berjaya dirakam oleh CCTV permis berkenaan yang memaparkan keseluruhan tindakan tidak bermoral itu.

Mangsa trauma dengan insiden.

Meskipun suspek berusia 26 tahun itu telah direman bagi membantu siasatan namun segelintir warganet seakan menuduh gadis berkenaan ‘merelakan’ kelakuan tersebut kerana tidak melakukan apa-apa tindakan pada ketika itu.

Minta bantuan abang.

Bagaimanapun, mangsa yang baru berusia 18 tahun itu menafikan perkara tersebut selain mendedahkan bahawa dia telah meminta bantuan abangnya pada ketika itu menerusi Instagram miliknya.

Keadaan terkini.

Malah, gadis berkenaan turut berkongsi keadaannya yang terkini di mana masih trauma akan perbuatan tidak senonoh dari lelaki berbaju seragam itu.

"Tak pernah kena boleh la cakap..."

Perkara tersebut juga dikongsikan di platform TikTok oleh pengguna dikenali sebagai @cajaanee hingga menarik perhatian ramai.

Rata-rata mereka juga turut bersimpati akan nasib gadis berkenaan selain geram akan sikap segelintir netizen yang tidak memikirkan perasaan orang lain.

Tak berani melawan sebab terkejut

Perempuan pula tu yang mengata

Merangkak la minta maaf

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen