"Dekat dua tahun tak nampak memo ni..." -Norman terkejut, Memey & Abby dah siap 'plan' percutian

Oleh: Zuzu Yasmine

Sejak pihak kerajaan mengumumkan kebenaran rentas negeri, tentunya pelbagai rancangan yang difikirkan untuk menikmati kebebasan ini. Ada yang memilih untuk pulang ke kampung, malah ada juga yang bakal menikmati percutian bersama keluarga.

Sama juga keluarga besar pelakon, Norman Hakim ini telah merancang untuk bercuti bersama keluarga selepas kebenaran rentas negeri diumumkan.

Dekat dua tahun tak nampak memo ni.

Menerusi perkongsian di Instagram Norman, dia memuat naik foto perbualan WhatApp di antara isterinya, Memey Suhaiza dan bekas isterinya Abby Abadi.

Dalam tangkap layar yang dikongsikan itu, dapat dilihat Abby dan juga Memey begitu bersungguh-sungguh merancang persiapan mengenai pakaian mereka dan keluarga.

Malah, setiap perancangan tersebut dilihat lebih terperinci agar sesuai dengan semua aktiviti yang bekal mereka lakukan nanti.

Dalam pada itu, Norman sempat berseloroh bahawa perancangan tersebut kemungkinan berpanjangan sehingga hujung tahun selain turut berpesan kepada anak-anaknya untuk bersiap sedia dengan pakaian yang diperlukan.

“Nampak mcm sampai ke hujung tahun jek? So anak-anak especially @danishhakimofficial @marissadania_ @m_danishaa plase take note warna pelangi yang kena standby k...”

Bagaimanapun, difahamkan Norman akan pulang ke kampung halamannya dahulu di Kuantan bagi menyambut ulang tahun kelahiran ibunya sebelum mula bercuti bersama keluarga besar.

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen