Galak sangat buat 'content', lelaki mengeluh 'member' tersepak makanan ketika 'review'

Niat awal individu yang ingin buat 'review' makanan tidak kesampaian apabila makanan tersebut tidak sengaja disepak oleh rakannya yang kebetulan juga sedang membuat 'content' Tiktok.

Pasrah 'member' tersepak makanan

Menerusi perkongsian video ini, dia yang pada ketika itu berada di belakang terkejut apabila kawan perempuannya meluru berlari sehingga tidak sengaja berbuat demikian.

 

 

Tidak mampu berkata apa-apa, dia hanya terdiam dan bersabar selain akui bahawa video tersebut dimuat naik bukan untuk meraih perhatian, namun sekadar ingin berkongsi kisah yang langsung tidak dirancang.

"Maaf aku ketawa"

Menjengah pula ke ruangan komen, tak dinafikan rata-ratanya menganggap ia sekadar lakonan  sehingga ada yang kurang senang dengan tindakan mereka mempermainkan makanan.

 

"Edit kurang rapi ni"

"Rezeki dibuat main"

"Lebih baik cari lain"

Namun, tak kurang juga yang turut kesal dengan wanita berkenaan sehingga meminta agar dia mencari pasangan yang elok dan lebih tahu menghormati.

 

 

Anda masih keseorangan?

1,009,869 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen