Walau terpisah antara jeriji besi, wanita tak kisah 'dating' di penjara lepaskan rindu

Meskipun terpisah antara jeriji besi, namun ia tidak sedikit pun menjadi penghalang untuk pasangan ini melalui 'moment' bahagia bersama sebagai kekasih.

'Dating' dalam penjara

Menerusi perkongsian Michael Tinangon, difahamkan dia telah ditahan pihak berkuasa atas kesalahan yang tidak didedahkan kerana privasi.

Namun, apa yang lebih menarik perhatian apabila melihat cara serta kesungguhan dia dan kekasihnya berjanji temu di dalam penjara.

 

Hal itu jelas sekali 'rare' lebih-lebih lagi mengenangkan keterbukaan serta penerimaan kekasihnya apabila mengetahui dia merupakan individu 'wanted'.

"Jangan kecewakan dia"

Menjengah pula ke ruangan komen, kebanyakannya berharap agar hubungan mereka tidak terhenti di situ sekaligus berpesan untuk tidak menyakiti atau meninggalkan kekasihnya.

"Pantau sampai halal"

"Hanya wanita hebat mampu bertahan"

Hal ini kerana mereka tahu bahawa betaap sukarnya mencari seseorang yang boleh faham dan menerima segala kekurangan pasangannya.

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen