Dituduh sengaja reka cerita, gadis tak kisah disaman sebab dedah perangai Shuk waktu 'on air'

Meskipun sudah sekian lama kontraknya sebagai penyampai radio tamat, namun kisah Shuk Sahar sewaktu bertugas telah dibongkar oleh seorang pengguna Twitter bernama Ayu Aziz.

Gadis bongkar perangai Shuk waktu 'On Air'

Menurut pemilik akaun, tujuannya berbuat demikian bukanlah untuk menyebar aib atau menutup periuk nasinya sebagai seorang selebriti, tetapi ingin berkongsi pengalaman sewaktu dirinya menjadi salah seorang tetamu jemputan di sebuah stesen radio yang pernah dikendalikan Shuk ketika itu.

 

 

Ujarnya, terdapat banyak 'double meaning' yang diucapkan oleh selebriti berusia 35 tahun itu sewaktu 'on air' sehinggakan Shuib menasihatinya agar tidak mengenali Shuk.

Tak takut kena saman sebab ada bukti

Dalam bebenang itu, Ayu turut sertakan beberapa gambar tangkap layar perbualannya dengan Shuk apabila pengacara TV itu mendapati isu tersebut telah tular di media sosial.

 

 

Mohon maaf dekat isteri Shuk

Dalam waktu sama, Ayu turut meminta maaf kepada isteri Shuk seandainya perkongsian tersebut menyinggung pihaknya serta ahli keluarga. Niatnya hanya ingin orang ramai mengambil pengajaran serta iktibar agar lebih berhati-hati.

"Saya pun tak nak perhatian atau viral"

"Saya cuma setuju dengan kenyataan orang yang nak 'cancel' Shuk sebab perangai dia."

"Saya mohon maaf dekat isteri dan anak-anak Shuk."

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen