Ikhtiar buat bayi tabung hasilkan zuriat, tapi suami pula sedih isteri terpaksa tahan sakit

Keputusan pasangan suami isteri untuk membuat bayi tabung merupakan sebahagian dari usaha mereka untuk mendapatkan zuriat. Namun, sejauh mana keberkesanan cara itu tiada siapa tahu.

Suami isteri ikhtiar buat bayi tabung

Menelusuri kisah pejuang dua garis biru ini, dia yang menggunakan nama rianrisma ada berkongsi moment menyaksikan prosedur yang sedang dilalui isterinya berhubung program bayi tabung.

 

@rian.risma

minta doanya buat kelancaran program bayi tabung kita yaa 🙏 @rismaziah #fyp #fypシ #fy #fypage #foryou #foryoupage #foryourpage #riansagit #viral

♬ Belum Siap Kehilangan Stevan Pasaribu - Hann

 

Ujar si suami, dia tak sampai hati melihat keadaan isterinya yang terpaksa menanggung rasa sakit sendirian dan memohon doa dari orang ramai agar urusan mereka suami isteri dipermudahkan.

Tersentuh lihat isteri tahan sakit

Apa yang termampu dia lakukan hanya memberi semangat dan melayani sang isteri dengan penuh kasih agar emosinya tidak terganggu.

"Moga urusan dipermudahkan"

Dalam pada itu, warga netizen turut mendoakan yang terbaik buat mereka dan pasangan lain yang mungkin berdepan nasib sama di luar sana.

"Moga usaha berhasil"

 

Dalam bicara kita mungkin boleh meminta agar mereka bersabar, namun sejauh mana daya mereka untuk berbuat demikian selain berikhtiar dan tawakal kepada yang Maha Berkuasa.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen