Tewas di separuh akhir, atlet beregu badminton kecewa kenang nasib tepi katil

Harapan atlet beregu badminton Malaysia, Soh Wooi Yik dan Aaron Chia untuk merangkul kejuaraan di pertandingan Terbuka Francis meleset apabila mereka tewas di pusingan separuh akhir menentang Korea Selatan.

Tunduk kecewa tepi katil

Sementara itu, menerusi hantaran Nur Izzuddin di Story IG menyaksikan reaksi Soh Wooi Yik selepas perlawanan apabila dia duduk sendirian di tepi katil sambil menundukkan kepalanya.

"Korang dah buat terbaik"

Perkongsian itu secara tak langsung mengundang kerisauan dalam kalangan peminat sekaligus berharap agar atlet beregu itu menjadikan ia sebagai satu semangat baru di perlawanan akan datang.

"Kitaorang selalu sokong"

 

 

 

"Gembira bersama, tewas bersama"

Walaubagaimanapun, Soh Wooi Yik menerusi hantaran terbaharunya ada memuat naik dua keping gambar hitam putih sekitar perlawanan malam tadi.

 

Barangkali, masih terkesan dengan perlawanan itu, namun dia menerusi kapsyennya turut memberi kata semangat buat pasangan beregunya, Aaron Chia yang selalu ada di belakangnya selama ini. 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen