Wajah seakan bintang Kpop, gadis tersipu malu 'oppa' duduk sebelah

Oleh: Zuzu Yasmine

Menikmati hidangan Korea Selatan bagai satu trend di Malaysia terutama mereka yang gemar menonton drama-drama dari negara berkenaan.

Malah, hidangan tersebut boleh dikatakan agak kena dengan tekak orang Melayu yang sudah sinonim dengan sambal belacan ini.

Tiba-tiba ‘oppa’ duduk sebelah.

Menerusi video yang dimuat naik di TikTok oleh seorang pengguna dikenali sebagai @dntm1ndme ini memaparkan dirinya sedang menikmati hidangan di salah sebuah restoran Korea.

@dntm1ndme Eh? 😭😭 #fypシ #oppasaranghaeyoo ♬ เสียงต้นฉบับ - POCIKI | NINJA

Bagaimanapun, apa yang menjadi perhatian adalah sosok tubuh seorang lelaki yang sedang mengaul makanan gadis tersebut.

Dalam video berdurasi tujuh saat itu juga memaparkan lelaki berkenaan tiba-tiba datang duduk di sebelah gadis berkenaan hingga membuatnya tersipu malu.

Difahamkan, gadis berkenaan dan rakannya tidak tahu bahawa lelaki tersebut sememangnya seorang warganegara Korea Selatan dan bukan orang Melayu.

“Jom serbu...”

Susulan dari perkongsian tersebut, rata-rata netizen teruja melihat lelaki berkenaan selain ada yang berhasrat ingin pergi ke restoran tersebut.

Ingatkan...

Tersenyum sorang-sorang

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen