Lama tak bersua muka, gadis terkedu dilamar kekasih hati ketika hari konvo

Oleh: Zuzu Yasmine

Betulah orang kata, dalam diamnya seorang lelaki tentu akan usaha yang dia lakukan demi menghalalkan insan yang istimewa buat dirinya.

Gadis dilamar di hari konvoksyen.

Itulah yang dilakukan pemuda ini apabila tampil berani datang ke majlis konvoksyen kekasih hatinya dengan membawa sebentuk cincin.

Menerusi video yang dimuat naik oleh pengguan TikTok dikenali sebagai @sayageminiiiii memaparkan seorang gadis yang lengkap berjubah konvoksyen bersama lelaki di sisinya.

@sayageminiiiii Tidak pernah muncul sekali muncul bawa cincinπŸ”₯ Selamat wisuda ma bestie @safitriayu94 #wisuda2021 #wisudaonline ♬ Cinta Terbaik - 𝙔𝙏.π˜Ώπ™–π™£π™–π™£π™ π™ 

Bagaimanapun, ketika gadis berkenaan sedang leka berbual dengan rakanya tiba-tiba lelaki tersebut mengeluarkan sebentuk cincin dan menghulurkan kepadanya.

Tergamam dengan tindakan lelaki berkenaan, gadis tersebut dilihat bagai tidak percaya dan hilang kata-kata akan keadaan tersebut.

Susulan dari perkongsian tersebut, rata-rata netizen kagum akan tindakan lelaki berkenaan selain tumpang gembira melihat pasangan tersebut.

"Gentle habis lelaki tu..."

Diam-diam bawa cincin

Tahniah! Moga menjadi

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen