Lelaki rambut 'afro' bagi tips macam mana sorok rambut buat netizen terpegun

Oleh: Shasha Zack

Setiap manusia dilahirkan berbeza dengan mempunyai kelebihan dan kekurangan masing-masing. Namun, itulah yang menjadi keunikan seseorang sebagai satu tarikan dalam diri masing-masing.

Hal ini samalah seperti yang dikongsikan oleh seorang lelaki yang mempunyai rambut kerinting yang tebal dan kembang menunjukkan bagaimana caranya dia mengemaskan dan menyorokkan rambut tersebut.

"Sabut penyapu hilang."

Video yang dimuat naik oleh @kerintingasli ini menunjukkan bagaimana caranya lelaki ini 'menghilangkan sabut penyapu' untuk nampak kemas sewaktu pergi bekerja.

Melalui kapsyen, dipercayai video dibuat dengan tujuan untuk menjawab persoalan rakan-rakan yang bertanya bagaimana lelaki ini 'menyorokkan' rambutnya agar tampak kemas penampilannya di hari bekerja.

"Rupanya dia pakai rambut palsu.."

Perkongsian ini menarik perhatian netizen yang rata-rata terpegun melihat 'hacks' yang dibuat serta menyelamatkan mereka yang mempunyai rambut sepertinya untuk mengaplikasikan cara ini agar tampak lebih kemas.

Ada juga yang berkongsi pengalaman pernah berkawan dengan seorang yang mempunyai rambut sama namun diatasi dengan cara memakai rambut palsu.

"Nice hair.."

Ada juga yang memuji kekemasan rambut lelaki ini manakala yang lain-lain siap 'tag' rakan yang mempunyai masalah sama untuk mencuba cara yang diberikan.

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen