Tumpang bahagia, pemuda makan sambil 'video call' insan tersayang -"Happy tengok relationship macam ni..."

Oleh: Zuzu Yasmine

Penat lelah berkerja pastinya akan hilang apabila melihat senyuman dan layanan baik dari insan tersayang. Walaupun pelbagai perkara yang dihadapainya namun semuanya bagai tiada apa selepas melihat senyuman tersebut.

Pemuda makan bersendirian.

Menerusi satu video yang dimuat naik di platform TikTok oleh seorang pengguna dikenali sebagai @iceamericano80 memaparkan seorang lelaki yang sedang menikmati hidangan.

Dalam video berdurasi 18 saat itu juga memaparkan lelaki berkenaan sedang menjamu selera didakwa sambil ‘video call’ seseorang yang membuatnya tersenyum.

Walaupun makan bersendirian di tengah panas dan di belakang sebuah restoran makanan segera, namun senyuman terukir dari lelaki berkenaan membuat pengguna TikTok tersebut turut terasa bahagia.

“If he really wants, he would. Tengah videocall gf/wife maybe. Happy tengok relationship macam ni,” tulisnya di ruangan kapsyen.

"Maaf record senyap-senyap"

Dalam pada itu, pengguna TikTok tersebut meminta maaf sekiranya kerana merakam pemuda tersebut secara senyap-senyap namun tumpang bahagia dan sebak melihatnya.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet turut tumpang gembira selain mendakwa seseorang yang dihubungi lelaki berkenaan sangat bertuah.

Hilang penat bila nampak orang tersayang

Beruntung perempuan tu

Moga dipermudahkan urusan 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen