"Tolong cari dia ni..." - Wajah tampan penyokong KL City jadi sebutan ramai

Oleh: Zuzu Yasmine

Kemenangan yang diperolehi Kuala Lumpur City (KL City) pastinya bukan menggembirakan para pemain namun tentu sangat menggembirkan hati para penyokongnya.

Bagaimanapun, ketika penonton bersorak akan kemenangan milik KL City semalam, kamera siaran langsung televisyen telah tertumpu seorang penonton yang dikatakan miliki rupa paras yang ‘helok’ sehingga mendapat perhatian netizen.

“Tolong cari dia ni...”

Walaupun wajahnya terlindung dengan separuh ‘mask’, namun ramai yang beranggapan bahawa pemuda tersebut mempunyai paras rupa yang tampan sehingga menjadi tular di platform TikTok.

Menerusi video yang dimuat naik oleh pengguna TikTok dikenali @caramellion ini memaparkan pemuda tersebut sedang memegang bendera.

Malah, @caramellion berharap agar dapat menemui pemuda berkenaan dengan menggunakan kuasa viral.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet turut meluahkan bahawa mata mereka turut tertumpu ke arah pemuda berkenaan. Malah, ada juga menyifatkan wajah pemuda berkenaan seakan-akan artis kegemaran mereka.

Ramai peminat ni

Muka dia macam...

Habislah bf orang ni

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen