Dipaksa gugur kandungan, wanita maut minum racun di kubur ayah kerana tertekan

Seorang mahasiswa berusia 23 tahun ditemui meninggal dunia bersebelahan makam bapanya selepas meminum racun.

Teguk racun di kubur ayah

Menurut penjaga kubur, ketika kejadian mangsa dilihat sedang meneguk botol seperti teh, namun bau cecair itu agak tidak menyenangkan.

"Mangsa kebelakangan ini sering  berdiam diri di kubur ayahnya, bahkan kerap tertidur di sana."

"Sebelum ini dia pun nak bunuh diri, tapi hasratnya diketahui ibu dan adik beradiknya. Tapi, dia cari peluang lagi untuk berbuat demikian dan akhirnya selepas kawasan kubur sunyi dia meneguk racun itu sewaktu ibunya tiada."

-Tukang kunci-

Tertekan lepas disahkan hamil

Memetik laporan Bogor Daily, mangsa yang dikenali sebagai Novia Widyasari Rahayu mengalami tekanan selepas disahkan mengandung akibat diperkosa lelaki yang juga merupakan seorang angota beruniform dan diminta menggugurkan kandungannya.

"Mangsa telah dibawa ke sebuah penginapan oleh kekasihnya dan telah dipaksa makan ubat sehingga dia tertidur... selepas 4 bulan kejadian, Novia disahkan hamil."

Belum sedia kahwin, lelaki minta gugur kandungan

Walaubagaimanapun, berita kehamilan itu telahpun dimaklumkan oleh keluarga pihak lelaki, namun pihaknya enggan mereka berkahwin hanya kerana anak lelakinya belum bersedia dan meminta agar kandungan digugurkan.

Nota akhir mangsa

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen