CCTV bongkar identiti lelaki selalu tambah makanan dalam 'foodbank'. -" Dia rupanya..."

Merahsiakan kebaikan yang dibuat adalah lebih baik daripada mewar-warkannya bagi mengelakkan berlakunya sifat ujub dan riak.

Begitulah juga yang mungkin cuba dilakukan oleh individu ini, namun tindakannya itu akhirnya terbongkar selepas melihat rakaman CCTV yang diletakkan di surau kampusnya.

Lelaki diam-diam tambah makanan dalam 'foodbank'

Dalam paparan yang dikongsikan PtehUNikl, kelihatan seorang lelaki memasuki perkarangan surau dan terus menuju ke arah 'foodbank' yang berada di luar.

Individu berhati mulia itu, duduk sambil menyusun makanan yang dibawanya ke dalam 'foodbank' yang disediakan pihak jawatankuasa surau berkenaan.

 

 

 

 

Dengan adanya rakaman itu, secara tak langsung identiti misteri terbabit menghuraikan segala tanda tanya penghuni kampusnya.

"Moga Allah berkati kebaikannya"

Menjengah ke ruangan komen, rata-ratanya terharu dengan tindakan individu itu kerana melihat caranya berkongsi rezeki selain mendoakan kebaikan buat dirinya.

 

 

"Murah rezeki selalu"

 

 

"Teringin nak macam ni"

Dalam waktu sama, dia juga telah menunjukkan contoh yang baik kepada warga netizen yang menontonnya meskipun dia bukan dari kalangan yang dikenali.

 

 

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen