Tengah syok borak tiba2 kena tukar, meja terus sunyi lepas staf lain ganti. -"Dia kena marah ke?"

Tak dinafikan bahawa dalam setiap skop pekerjaan pasti ada etika yang perlu dipatuhi oleh pekerja, lebih-lebih lagi pekerjaan yang melibatkan mereka bertemu dengan pelanggan.

Meja sunyi lepas tukar staf

Begitulah juga yang dilaksanakan oleh restoran francais ini, namun perkongsian pengguna Tiktok khdrcwy menimbulkan pelbagai persoalan dalam kalangan netizen.

 

 

Ia susulan, seorang staf wanita yang sedang menyediakan hidangan di mejanya tiba-tiba perlu meninggalkan mejanya dan diganti pula dengan staf lain tanpa sebab yang tidak dapat dipastikan.

Kejadian itu membuatkan dia tertanya-tanya sekiranya staf senior memarahinya kerana terlalu banyak berbual dengan pelanggan atau sebaliknya.

"Wife dia kot..."

Sementara itu, ruangan komen juga dipenuhi dengan pelbagai respon yang rata-ratanya berseleroh dengan pendapat masing-masing.

 

"Bos panggil kot"

 

 "Pihak pengurusan panggil dia..."

Walaubagaimanapun, salah seorang staf tampil memperjelaskan situasi bahawa staf perempuan terbabit dipanggil oleh pihak pengurusan dan memerlukan dia untuk menggantikan dengan staf yang lain.

 

 

Dalam pada itu, pihaknya turut meminta maaf sekiranya kejadian itu menimbulkan salah faham kepada semua pihak.

 

 

Anda masih keseorangan?

1,115,266 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen