"Balik kerja jahanam semua." - Koleksi patung harga beribu musnah, lelaki kesal tetamu datang beraya takde adab

Oleh: Shasha Zack

Saat Aidilfitri adalah masa ketika setiap individu datang berkunjung ke rumah sanak saudara dan sahabat handai untuk beraya dan bermaafan.

Walaubagaimanapun, hancur hati seorang lelaki apabila koleksi permainan mahalnya musnah dikerjakan tetamu-tetamu yang datang beraya ke rumahnya.

"Raya punya pasal, balik kerja dah jahanam semua.."

Perkongsian @Leng di Tiktok meraih perhatian ramai yang turut geram dengan keadaan permainan mahal lelaki ini yang dilihat telah hancur dan ranap seluruhnya.

Malahan lebih sadis, ada yang sampai tercabut kepala dan berterabur semuanya buat ramai simpati dengan kemusnahan dihadapi lelaki ini.

@lengtanker Raya punya psl 😇 #figure ♬ the one that got away ALSA AQILAH COVER - sadvibes🥀

"Bukan murah, harga sampai beribu ni..."

Perit untuk ditelan, lelaki ini pulang dari kerja dan mendapati permainannya yang berharga ribuan ringgit musnah sekelip mata..

"Frustnya tengok, mak bapak tolong kawal anak2..."

Tinjauan ke ruangan komen mendapati, rtaa-rata netizen merasai 'kesakitan' lelaki ini melihat permainan harga 'kayangan'nya musnah begitu saja.

Malahan ramai yang menegaskan untuk ibu bapa sentiasa memantau anak-anak agar tidak nakal ketika berkunjung ke rumah sanak saudara, risau perkara sebegini berlaku.

"Pernah kena bro, mainan aku semua dirosakkan siap ada yang bawak balik.."

"Benda macamni boleh buat mood takde seminggu.."

"Mak ai satu set seratus lebih, ribu riban ni..."

"Satu benda tu bukan 10-20 ringgit.."

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen