Tak suka mak usap rambut? Anak lelaki 'blah' sebelum sempat bergambar pagi raya

Suasana pagi raya Aidilfitri yang sepatutnya disambut dengan kemeriahan dan kegembiraan, bertukar kejadian menyentuh emosi apabila anak bongsu keluarga ini membuat onar di hadapan kamera.

Si bongsu buat hal pagi raya

Detik itu ada dikongsikan oleh ibunya sendiri di Tiktok dan siapa sangka ia menjadi bualan dan perhatian pengguna platform tersebut.

 

@mamayrias

 

♬ suara asli - mamayrias

 

Menerusi sorotan berkenaan, kelihatan anak-anak yang lain sedang mempersiapkan kedudukan dan memperbetulkan penampilan sebelum bermulanya sesi bergambar hari itu.

Sementara itu, wanita terbabit bantu merapikan pula rambut anak bongsu lelakinya, namun tidak menyangka tindakannya itu tidak disenanangi oleh tuan empunya badan.

Tak nak bergambar lepas ibu betulkan rambut

Disebabkan gagal mengawal emosi, anak lelakinya berlalu meninggalkan adik beradik yang lain tanpa menoleh sekilas pun walaupun beberapa kali dipanggil.

"Anak zaman sekarang" 

Hal itu sekaligus membuatkan ramai marah melihat tindakan anak muda itu kerana memperlakukan ibunya seperti yang demikian selain akui kegembiraan pagi itu pastinya berubah serta merta.

 

"Keras kepala"

 

 

"Hargai sebelum rasa kehilangan"

Dalam waktu sama, mereka juga menitip pesan buatnya agar tidak bertindak mengikut emosi terutamanya dalam hal seperti itu kerana ia sangatlah tidak wajar.

"Jangan menyesal di kemudian hari"

"Dia tak tahu ke mak dia sayang sangat"

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen