"Hati2 korang. Dia ni tak serik!." - Terkenal dengan nama Askar, mangsa viralkan perompak 'area' USJ

Oleh: Shasha Zack

Tular satu video sejak semalam, memberi peringatan buat penduduk di sekitar kawasan USJ supaya berhati-hati dengan seorang individu yang terkenal dengan nama Askar.

Difahamkan sering dengan kegiatan merompak, orang ramai seriau melihat tingkahnya yang memanjat tingkap.

"Rumah area USJ hati2, nama panggilan dia Askar..."

Perongsian @arieffarhanzdi Tiktok meraih perhatian ramai yang mengakui turut mengenali lelaki tersebut yang katanya menetap di sekitar Gombak.

Malahan, ada yang juga menyatakan sikapnya yang memang suka merompak, masih tidak serik hingga sekarang, buat penduduk gentar.

 

@arieffarhanz

Tolong viralkan muka perompak ni. Yang mana kata kawan 42 ramai tu jangan tunjuk sgt tak cerdik tu. Ni rumah kawan sy area usj.

♬ Esok masih ada - Amsyarleee🌙

 

"Dekat area rumah cousin ada yang suka mengintip.."

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen menyarankan agar empunya video segera melaporkan hal ini kepada polis agar pelaku dapat ditangkap.

Dalam pada itu, ramai juga yang berkongsi pengalaman berhadapan dengan penjenayah di sekitaar kawasa tersebut, dan berpesan untuk sentiasa berhati-hati...

"Terkejut tengok dekat tingkap tu.."

"Takut dia pandang macamtu.."

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen