Tak sedar beraya sampai lewat malam, isteri 'stanby' luar rumah, suami lintang pukang lari selamatkan diri

Oleh: Shasha Zack

Hubungan harmoni suami isteri pastinya akan diselang-seli dengan gurauan bagi mengeratkan lagi kasih sayang sesama mereka.

Begitu juga yang berlaku pada pasangan suami isteri ini apabila sang suami 'dihamput' isterinyaa di hadapan rumah 'member'.

 

"Bini mai cari pulak dah..."

Perkongsian @malaysianupdates di Tiktok mengundang tawa ramai apabila dilihat suami berkenaan siap lari lintang pukang ketika isterinya telah menunggu di depan rumah.

Difahamkan gara-gara tak sedar waktu telah menginjak lewat malam, isteri datang 'menyerang' rumah kawannya untuk memanggil suami pulang.

@malaysianupdatenews Tak sedar beraya sampai malam..bini mai cari pulak dahh..lawan bang..jangan takut. lawannn 🤣🤣 #RancakRaya #GayaRaya #EntertainmentRaya ♬ Raya Raya Raya - DOLLA

"Gaya macam ganas sekali lari mencicor..."

Tinjauan ke ruangan komen mendapati rata-rata netizen terhibur melihat gelagat si suami yang mencicit lari tatkala melihat isterinya 'stanby' di depan rumah.

"Dah macam anak akak aku bila kantoi mandi sungai..."

"Lari sepantas kilat..."

"Dulu mak panggil, sekarang bini pulak..."

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen