8 tahun bercinta tapi takde jodoh, lelaki tahan air mata datang 'shoot wedding' bekas kekasih

Oleh: Shasha Zack

Jodoh pertemuan di tangan Tuhan. Walau berapa lama bercinta, jika tiada jodoh antara mereka, tentunya segala usaha cuma sia-sia dan masing-masing perlu reda dengan ketentuannya.

Sama lah dengan satu kisah yang tular ini, apabila pasangan yang bercinta selama 8 tahun, namun takdir jodoh tidak berpihak pada mereka.

"Hang steady bro, boleh pergi shoot wedding ex."

Perkongsian @mfxs membuatkan ramai simpati dengan lelaki berbaju hitam, dipercayai merupakan bekas kekasih kepada pengantin wanita.

Difahamkan mereka telah bercinta selama 8 tahun, lelaki ini yang bertindak sebagai photographer tetap datang menjalankan tanggungjawab dengan senyuman meskipun dalam hatinya menangis...

@ltxfilms Ada tak geng macam kawan saya ni🫠 @aimaniman94 #langitterbangfilm #foryoupage #malayweddings #wedding #weddingtikt ♬ Lagu Cinta - Asmara

"Abang membanggakan kami photographer.."

Tinjauan ke ruangan komen mendapati rata-rata netizen kagum melihat ketabahan dan kekuatan lelaki tersebut yang mengukir senyuman meskipun dia mennangis sebelum masuk ke dewan pengantin.

"Mata tak boleh tipu perasaan yang ada dalam hati..."

"Masa photoshoot pon dah sedih, belum lagi edit..."

"Mata penuh dengan kesedihan..."

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen