'Content' Youtuber makin melampau, kali ni lap kaki guna tudung pula. -"Dia tak pernah serik"

Nama Ammar Nazhan bukanlah lagi asing dalam kalangan 'influencer' dan juga 'Youtuber' yang sering mencetuskan kontroversi dengan setiap videonya.

Video baru Youtuber dikecam lagi

Meskipun sudah banyak kali ditegur, nama dia dan timnya masih menghasilkan kandungan video yang sensitif sekaligus mengundang kritikan, tak kurang juga kecaman.

@ggxxiv tak kisah pun kau nak buat content apa selama ni,but this time wyd with that hijab bro? i just like wanna put my hand over your f*cking face bro.@Ammar Nazhan ♬ Dandelions (slowed + reverb) - Ruth B.

 

Menerusi muat naik video yang dimuat naik semula oleh ggxxiv, memaparkan situasi bilamana Ammar mengelap kakinya menggunakan tudung.

Hal itu jelas sekali mengundang amarah orang ramai ramai kerana sikapnya seolah-olah merendahkan martabat hijab itu sendiri.

"Babak tu dah dipotong"

Menjengah ke ruangan komen,  difahamkan babak itu telahpun dipotong dalam video penuhnya di akaun Youtube.

Wakil minta maaf

Bahkan, salah seorang wakil Ammar juga telahpun tampil membuat permohonan maaf di atas tindakan mereka yang keterlaluan sehingga menggugat rasa sensitiviti banyak pihak.

"Ini dah melampau sangat"

Namun begitu, dia tetap dihujani dengan pelbagai tohmahan dan kritikan yang mana rata-ratanya akui sudah muak dengan perbuatannya.

"Hormat agama kami, bro"

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen