Jemputan 3000 tetamu ingatkan gurau, jurufoto terkejut tengok rombongan datang

Orang kata, perkahwinan itu perlu dihebahkan agar orang ramai tahu akan status kita sekaligus dapat mengelakkan fitnah.

Justeru itu, pasangan pengantin digalakkan untuk membuat majlis samada secara terbuka atau tertutup bertujuan mewar-warkan perkara itu dengan jumlah kapasiti tetamu mengikut kemampun kedua-dua belah pihak lelaki, juga perempuan.

Pengantin kata jemputan 3000 orang

Walau bagaimanapun, majlis resepsi pengantin ini benar-benar menjadi tumpuan orang ramai selepas mendapati jumlah tetamu yang akan hadir dalam satu masa iaitu seramai 3000 orang.

 

@sundanese.guy

Info tamu 3000 orang kirain bercanda, ternyata  berasa lagi liat acara jalan santai

♬ suara asli - faisalhky

 

Detik kejadian ada dimuat naik oleh sundanese.guy yang juga merupakan jurufoto yang diupah bagi merakam 'moment' sepanjang majlis perkahwinan itu berlangsung.

Jurufoto terkejut, ingatkan bergurau

Bagi menjelaskan lanjut perkara itu, jurufoto berkenaan memuat naik lagi sebuah video dengan memaklumkan bahawa pada awalnya dia beranggapan kata-kata pengantin hanya guarauan.

 

@sundanese.guy Balas @sundanese.guy Cerita lengkap tentang tamu rombongan seserahan pengantin 3000 orang. Semoga sedikit menjawab pertanyaan yang banyak banget  #viralditiktok @scarlett_whitening #scarlettwhitening #revealyourbeauty ♬ suara asli - Kangpoto WIRAKHA

 

Namun, sangkaannya meleset selepas melihat kunjungan 3000 tetamu berkenaan memenuhi jalan, yang mana kesemuanya adalah ahli kerabat daripada pihak pengantin lelaki.

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen