Bergegas datang bimbang nasib pemandu, bomba dimaki pula lepas tolong bukakan pintu

Seorang pemandu dianggap sebagai individu tak kenang diuntung selepas bertindak memaki sepasukan anggota bomba yang berusaha bantu menyelamatkan dirinya di dalam kereta berkunci.

 

Orang awam panik ingatkan pemandu tak bernyawa

Menerusi perkongsian Muhammad Hafiz, difahamkan kejadian berlaku di Sri Hartamas pada Isnin malam.

 

 

Bomba kena maki pula lepas tolong

Dalam paparan tersebut, menyaksikan detik pasukan bomba menyelamatkan pemandu itu keluar daripada keretanya yang didapati telah berhenti di lampu isyarat selama tiga jam.

Walau bagaimanapun, tiada ucapan terima diberikan daripada pemandu terbabit, sebaliknya melontarkan kata-kata kesat selepas pintu keretanya berjaya dibuka oleh anggota bomba.

Dalam keadaan panik, reaksi pemandu lelaki itu masih tenang dan dipercayai dia berada dalam keadaan separa sedar atau lebih tepatnya mabuk.

"Patutnya tembak je dengan air"

Menjengah ke ruangan komen, pelbagai respon dilontarkan kepada pemandu berkenaan yang rata-ratanya emosi melihat sikapnya yang bukan sahaja biadap, tetapi juga merbahayakan pengguna jalan raya lain.

 

 "Orang baik hati tolong"

"Menyusahkan je"

 

Anda masih keseorangan?

1,050,000 orang sudah mendaftar di Baituljannah.com, sebuah platform cari jodoh muslim dan hampir 10,000 pasangan sudah melangsungkan perkahwinan.


Saya merupakan seorang
- pilih -

Mencari calon pasangan
- pilih - berumur

25 - 40 tahun

Artikel Lain

Tinggalkan Komen